Home Film & Serie Bavaria neemt Heineken op de hak met geniale James Bond-reclame

Bavaria neemt Heineken op de hak met geniale James Bond-reclame

Heineken en James Bond zijn al jaren een gouden combinatie. Heineken sponsort de iconische films en in No Time to Die zag je Daniel Craig zelfs met een 0.0% biertje voorbij komen. Echt een powermove van Heineken als je het ons vraagt. Bavaria speelt nu op geniale in op het feit dat Daniel Craig voor de laatste keer als 007 te zien zal zijn.

Bavaria komt met geniale James Bond Reclame

‘Zo. Time to Say Bye’, is de slogan van de nieuwe reclame. Hierin komen de filmtitel No Time to Die en de slogan van Bavaria, ‘Zo. Nu eerst een Bavaria’, op een geniale manier samen. Heineken legt miljoenen op tafel voor de James Bond samenwerking, Bavaria doet het op een andere slimme manier.

In de reclame is een look-a-like van 007 te zien. Je ziet hem een groen flesje weggooien en daarna een Bavaria 0.0 pakken. ‘Zo. Na jarenlang de ster uithangen, kan Krèk Denniël eindelijk echt genieten”, aldus de bierbrouwer op YouTube onder de reclame. Dit is klasse!

Reclames van Bavaria

Bavaria komt wel vaker met dit soort goede inhakers. Je moet de video’s dan ook met een knipoog bekijken. “We zijn een bierbrouwer uit Brabant, humor zit in onze genen. Met deze reclame willen we ook benadrukken hoe belangrijk we het als biermerk vinden dat hard werken wordt beloond”, aldus Florent Renders, marketingmanager bij Swinkels Family Brewers.

No Time to Die, is na meerdere keren uitstel, eindelijk in premiere gegaan. De eerste kritieken zijn lovend en we kunnen niet wachten om de film zelf te aanschouwen. Hieronder alvast de trailer om in de mood te komen:

LEES MEER